Fråga 006.

 2014-11-17    20:38:00   av:Jennyhellstrom
Vad var populärt när du var liten?
 

Listan kan göras otroligt lång då jag var liten under 90-talet men några favoriter är dessa: 
 
Så fort man kom hem efter skolan så var det alltid Huset fullt och Beverly hills 90210 som gällde på tv'n!  

Tamagotchi & furbeen var några riktiga favoriter hos alla barn på 90-talet! 
 
En bärbar cd-spelare var någonting man önskade sig kommer jag ihåg. Då var man häftig! 
 
Musiken som gällde var så klart Carola, spice girls och westlife! Jag var även en sucker för markoolio! 
 
En lavalampa var ett måste i sitt rum! 
 
Roll-on lip gloss, varför finns detta inte längre? eller gör det de? :o
 
Bokmärken ♥ älskade att pyssla om i mitt bokmärksalbum, köpa & byta bokmärken osv. 
Undrar om mamma har kvar mitt album någonstans? 
 
Min stora passion som liten, pokémonkort! Eller allting med Pokémon var en stor hit! 
 
Kulor & Pogs var också någonting som var populärt, allting som var färgglatt var populärt på 90-talet helt enkelt ;)
 Evelina

Shiiit, kommet ihåg allt de där! :')
Åh va roligt!

Svar: nostalgi <3
Jenny Hellström

 2014-11-17    23:08:45     URL: http://nattstad.se/Evelinablomqvist
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!