Fråga 005.

 2014-11-16    10:06:00   av:Jennyhellstrom
5 saker du vill göra under nästa år, 2015. 
 
 
♥ skaffa mig ett nytt & roligt sommarjobb! förslag?

♥ Åka snöskoter - ett måste när man bor i norrland! 
Har ju en del vänner här som äger en så borde ej vara omöjligt!
 
 
♥ Göra om lite i köket skulle jag vilja. Vet ej exakt vad eller hur men lite skulle jag vilja snygga till ;)

♥ Skulle vilja resa men det finns nog inte på kartan så länge som jag studerar tyvärr. 
men hitta på mer saker med mina syskon skulle jag vilja göra - ullared, skara sommarland, liseberg osv kanske.

en mysig dag när jag var i ullared förra vintern med victor, evelina, felix & ebba! :) måste göras om nu i jul! 
 
♥ en klassiker - jag skulle nog vilja sätta i gång med träningen igen, med eller utan gymkort! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!