Fråga 004.

 2014-11-15    11:24:00   av:Jennyhellstrom

Hiss & Diss - 2014

Hissar!
♥ Vår lägenhet så klart! Speciellt nu när det närmar sig jul & man får börja julpynta! 
♥ Umeå. Aldrig trodde jag att jag skulle trivas så bra i denna staden. Jag är lite förälskad faktiskt. Jag tycker att alla ska komma till Umeå, alla är så trevliga & staden är så mysig. 
♥ Umeå Universitet. Jag trodde heller aldrig att jag skulle trivas så bra med att studera, jag längtar så klart efter att få börja jobba men tror att jag kommer sakna studietiden då för den är så rolig & givande! 
♥ Feminism. Jag tycker att det har börjat hända lite detta året. Tjejer har börjat stå upp lite mer för sig själva, eller för varandra också för den delen. Jag är så glad för att man har börjat ta upp ämnet om jämställdhet mycket mer på kartan nu än förr. 
♥ Att det var så varmt & underbart i somras. 
 
 
 
 Dissar! 
Bilen skall ständigt lagas (skaffa ej en bil som student!) 
- Oron över zeke. Usch vad tungt det är att ständigt gå runt & oroa mig över honom. 
- Att jag jobbade så mycket i somras - underbart med pengar men hade gärna velat hitta på mer saker 
- Saknaden efter familjen är så stor. 
- Att vi miste vår fina vivi ♥
- Socialdemokraterna vann valet. 
Dissar så klart också alla tråkigheter i världen som hänt under året, Ebolan bland annat. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!