Fråga 002.

 2014-11-13    13:19:00   av:Jennyhellstrom

Ser du ett nytt år som en chans att börja om eller är det bara som vilken tid på året som helst?

Till nyårsafton så brukar jag alltid ha i alla fall något nyårslöfte för jag har sett det lite som en slags nystart men nu på senare tid så tycker jag att vill man börja om med någonting eller ändra rutiner/vanor så är det väl bara att sätta igång? Så svaret på frågan är att jag tycker att det är som vilken tid som helst på året. Jag tror de flesta människor får sig som en spark i baken av att det är nyårsafton, nytt år - nya möjligheter men faktan är att den nya "starten på livet" kan lika gärna ske imorgon, eller varför inte idag? :)

 

lite bilder från en av de bättre nyårsaftonsfiranden jag haft! :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!