Blandade känslor

 2014-11-08    14:27:00   av:Jennyhellstrom

Det är blandade känslor just nu. Jag är världens lyckligaste tjej som har en underbar lägenhet, pojkvän, våra djur, världens bästa kompisar, snö & bara några veckor kvar tills min favoritmånad osv ♥

Det negativa just nu är skolan, det går bra med betygen men det är mycket struligt i själva klassen och jag har börjat få tankar om ifall jag verkligen läser till rätt lärare, jag vill jobba med detta men skulle samtidigt även kunna tänka mig att jobba som ämneslärare för högre klasser så som högstadiet och gymnasiet.. så det är mycket som rör sig i mitt lilla huvud just nu som ni märker! 
 Kickan

Du får inte lämna mig ! ❤️

Svar: I wont <3
Jenny Hellström

 2014-11-08    18:29:02
 ille

Inte konstigt att tankarna kommer. Går det läsa till ämnen senare som ger behörighet?

Svar: ja det skulle väl gå men en lång process..
Jenny Hellström

 2014-11-09    09:24:38
 Haanna

Nej inte du också... :/ du kort bli en underbar fritidspedagog!
Du har ett hjärta av guld! Du får inte hoppa av! <3

Svar: Är så trött på allt kaos och drama i klassen & vet ej om jag läser till rätt åldergrupp :( men tror jag stannar hjärtat <3
Jenny Hellström

 2014-11-09    09:48:12
 Hanna ;)

Kommer*

 2014-11-09    09:48:42
 Jessica

Aw men Jenny då! :( Jag håller faktiskt med, vi är vuxna människor, vi håller verkligen inte den nivån vi kanske borde göra. Vore tråkigt om du lämnade oss, men du måste göra det som känns bäst för dig! :)

Svar: Nej men verkligen inte, är nästan pinsamt hur några av oss beter sig alltså :/ jag får fundera lite, vill ju bli detta men är inte lika 100% längre men får se! <3
Jenny Hellström

 2014-11-09    18:47:42     URL: http://jessicavanman.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!