009.

 2014-11-20    12:33:00   av:Jennyhellstrom
Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?
 
Det finns många tillfällen då jag har tänkt och verkligen längtat mig tillbaka till barndomen, då var allting så enkelt och helt fantastiskt. Så ja, jag skulle lätt ta chansen att få vara barn igen, dock så vill jag aldrig mer vara tonåring, 13-15 år igen så om man kan hoppa över det stadiet så hade jag gärna velat vara barn igen! :)

 Min vackra mamma & jag ♥ lika? 
 Erica

Så underbart med gamla bilder :D

Svar: Ja, så kul att kunna se tillbaka, det bästa är gamla hemmavideos :D
Jenny Hellström

 2014-11-20    13:09:44     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 Daniella

Shit vilken kopia av din mamma du är! Har inte tänkt på det innan. Älskar ditt lockiga hår 😍 så gosig och söt!

Svar: Tack sötis :* blir alltid så glad när folk berättar att jag är lik mamma (a)
Jenny Hellström

 2014-11-20    14:07:54
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!