Nu tar vi helg!

 2014-05-15    21:23:00   av:Jennyhellstrom

Vilken bra dag jag har haft! Det har varit så fint väder idag så jag & buster har cyklat med Jessica fram & tillbaka till skolan (1mil) & sedan fick jag finbesök! Det var Erica & kickan som kom hem till oss för att se lägenheten! Är så himla roligt att få visa hur vi bor & så underbart att få lite kvalitétstid med mina fina vänner :) 
Sedan skjutsade jag in Fredrik till stan, han skulle på skolans pub & umgås med några i klassen så då har jag passat på att träna med kickan & Viktoria :) nu ligger jag i soffan med kissen & slappar! 
 
Jag är så lyckligt lottad som är omgiven av så fina människor, djur & ett hem 💕 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!