min mamma ♥

 2014-03-05    19:42:55   av:Jennyhellstrom
 
åh. det är helt sjukt hur mycket man kan sakna en person. Jag saknar min fina mamma någonting så 
fruktansvärt mycket, det är 2 månader sedan vi sågs nu och är antagligen 1.5månad kvar tills vi ses nästa gång. 
Jag vill ha henne nära mig hela tiden. min bästa vän. jag älskar dig mamma, mest av allting ♥
 ille

Jag träffar henne på fredag - då ska hon få en kram från dej ❤️

Svar: Ge henne en riktig mysig bamsekram! ;*
Jenny Hellström

 2014-03-05    20:06:23
 Kickan

vad lik du är din mamma syns verkligen att du är hennes dotter

Svar: Åh, tar det som en komplimang kickan! Tack :* <3
Jenny Hellström

 2014-03-05    22:52:40
 Mamma

Tack min älskade fina dotter för allt fint du skriver.
Önskar också att ni bodde närmare så vi kunde träffas oftare.
Älskar och saknar dig- vi ses väl till påsk? ❤❤

Svar: bästa du <3 klart vi ses i påsk! räknar ner dagarna!
Jenny Hellström

 2014-03-06    19:08:04
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!