sommarlov!

 2014-06-04    22:04:21   av:Jennyhellstrom
 
mina fina vänner & bebis! 
 
Tänk att jag nu har gjort ett år av tre, redan. Året har gått så himlans fort. Jag kan verkligen känna hur det här året har förändrat mig. Jag har växt som person. Jag har börjat få ett helt nytt perspektiv på saker & ting. Jag har börjat se lättare på livet och mognat något så fruktansvärt mycket. Jag känner mig nästan vuxen, inte riktigt men nästan! 
 
Jag har fått så mycket erfarenhet & kunskap. Jag har funnit några helt fantastiska människor & fått några vänskaper som jag hoppas kommer hålla livet ut. Jag har förälskat mig i Umeå, det trodde jag aldrig att jag skulle säga men så är det. Det är en fantastisk stad med fantastiskt lättsamma & bra människor. 

Nu har jag gjort 1 år av 3. Nu har jag 60 hp = bara 120 kvar sedan är jag redo för yrkeslivet & resandet! Vill bara bli färdigutbildad så jag kan börja arbeta, resa och tjäna pengar. Men samtidigt så trivs jag så himla bra i skolan, jag tycker för en gångs skull att det är roligt att studera och jag känner hela tiden att jag lär mig mer & mer. Ett tips till er alla - så fort du vet vad du vill bli - börja studera! Det är otroligt roligt och jag kommer nog att fortsätta studera småkurser även fast jag är utbildad & klar senare i framtiden. Jag har aldrig varit så motiverad & insatt i skolan så blir mer & mer förvånad över mig själv hur jag lägger ner tid & presterar! 
 Erica

En stjärna i himlen för en sån fin vän som du, du och jag Jenny <3

Svar: Du & jag hjärtat <3
Jenny Hellström

 2014-06-05    23:35:55     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!