vad skulle jag göra utan dig?

 2014-07-30    21:12:00   av:Jennyhellstrom
Kan inte förstå att min själsfrände åker hem om ungefär ett dygn. Vi kommer alltså inte ses på nästan 4 veckor :/ Jag får försöka tänka att vi kommer att ses varje dag resten av året sen ♥ åh vad jag längtar upp till Umeå! Jag älskar att vara hemma med familjen & att få träffa mina gamla fina bästa vänner men det är samtidigt så skönt att ha sitt egna ställe. Ett hem för bara mig & min fredrik, vår lilla familj. Jag föredrar att plugga framför att jobba, i alla fall före hemtjänsten. Jag gillar Norrland, där alla årstider syns igenom så väl, när det är sommar så är det sommar & när det är vinter då jäklar är det vinter osv. Alla människor som jag stött på där uppe är så lättsamma att ha att göra med & jag har hittat mig några riktiga guldkorn till vänner där uppe! 
 
3,5 vecka kvar ♥
 
♥ världens finaste människa. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!