Bästa lördagen!

 2014-07-07    22:22:00   av:Jennyhellstrom
I lördags begav jag mig, tillsammans med svärmor & älsklingen till Ullared för lite shopping! Det var så mysigt och roligt, timmarna bara rann iväg och jag tyckte ändå att vi köpte ganska mycket men när vi sedan skulle betala så var det mindre än vad jag trott. Runt 1000kr blev det bara, har nog aldrig handlat för så lite tidigare! :o men var nöjd iaf ♥ ska nog dit senare i sommar tillsammans med elina också! 
Vi kom hem ganska tidigt ifrån Gekås så vi spenderade eftermiddagen ute i Bankeryd hos svärfar ♥ Vi tvättade bilen, umgicks, slappade & åt en massa god mat! Hade inte kunnat ha en bättre lördag & helg :) 
 ille

Så himla mysigt och kul! Kram ❤️

 2014-07-10    13:53:58
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!