söndag, lathetens dag.

 2014-01-12    18:56:58   av:Jennyhellstrom
Idag har jag inte gjort många knopp kan jag tala om. Jag har för det mesta bara ätit, kollat på film, studerat & varit ute med hunden. Men tycker att man får ha sådana här dagar ibland, speciellt nu när en riktigt stressig vecka drar igång! På onsdag har vi seminarium, torsdag har vi tenta & på fredag så skall min paper senast vara inlämnad! 
 
Idag har det varit ca 1/2m snö! Detta är nog det värsta jag har varit med om i hela mitt liv - att det har kommit så här mycket snö på så kort tid! Jag vet inte hur många gånger vi har fått skotta här hemma bara nu under 1dygn, och ändå har en kille varit här & plogat åt oss 2 gånger också! 
 
Anyway, nu när det har kommit en himla massa snö & antagligen kommer den stanna i ca 100år så nu har jag nästan bestämt mig för att införskaffa mig ett gymkort! Jag hoppas på att kickan vill börja med mig också, & kanske även erica? Skulle vara så roligt att ha någon/några att träna tillsammans med, motivera varandra! I sådana fall blir det på IKSU, det ligger precis vid Universitetet, har jättemånga pass om dagen, stort gym & även simhall! Men blir nog i februari & jag är så taggad! 
 
Nu ska jag & min hubbe se på film :) söndagsmyyyys ♥ bästa som finns! 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!