mitt liv.

 2014-01-08    20:56:00   av:Jennyhellstrom
 
Jag är så himla glad idag. Jag har klarat av en hel termin på universitetet och jag tänker minsann skryta lite nu för det är man värd ibland! Jag har klarat av allting så här långt, alla j*klar tentor, redovisning, uppgifter osv. Jag trodde allvarligt talat att jag skulle stapla mig fram men det har gått väldigt bra! Sen skall jag inte ljuga, det har varit en del blod, svett och definitivt många tårar men i slutändan har jag fått mitt G/VG (vi kan aldrig få MVG - det finns typ inte i vår utbildning) och det har varit värt allt! 
 
Sen får jag ju inte glömma att mycket är tack vare mina fina klasskamrater. Speciellt tack till kickan, jessica & erica. Vet ärligt talat inte vad jag hade gjort utan dem?! ♥ & min stöttande sambo med såklart! 
Sen tror jag det gör väldigt mycket att vi faktiskt bor ute i skogen & inneboende hos någon, vi har inte så himla mycket annat att göra än att plugga - värre när man bodde hemma, då gjorde man allting annat än att studera! 
 
& sen lite annat som har varit bra idag - en jätte rolig "lektion" i skolan idag i form utav rollspel där vi var en grupp på 4 personer. 1 skulle agera lärare och de 3 andra skulle vara bråkiga elever, konflikthantering alltså! & snart får jag mina pengar från csn. Jag har världens finaste pojkvän. Jag ska börja ta tag i träningen. Så nu är jag känns allt riktigt bra faktiskt! Bara en lägenhet som fattas men har en god magkänsla angående det så får se om det dyker upp något snart! 

Dock tar väl glädjen snart slut med tanke på att jag ska skriva klart min paperuppgift, ha ett seminarium och en tenta på en och samma vecka! Men nu ska jag plugga lite & sedan mysa med min fina kille ♥ 
 
 Lisa

Åh grattis! Duktig du ärr! :)

Svar: :D <3
Jenny Hellström

 2014-01-09    15:02:17
 Anonym

Grattis Jenny du är sååååå bra

 2014-01-09    15:43:37
 Kickan

Du är så himla fin Jenny <3

Svar: Om det är någon som är helt otroligt fin så är det du kickan <3
Jenny Hellström

 2014-01-11    20:44:56
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!