Måste ha!

 2014-01-14    09:03:28   av:Jennyhellstrom
Såg på madeleine's blogg att det har kommit in massa fina toppar på bikbok & jag bara måste ha dem! ser ni hur fina de är? Har aldrig riktigt tyckt om bikbok men dessa plagg måste jag bara få tag på! & ryggsäcken är perfekt nu när man går i skolan, då kan man inte ha en vanlig handväska! 
 
 Madde

Hur gör så fint? I vilket program? :) Tänkte med den stora texten och ramarna.

Svar: Jag gör det i 'Picture collage maker lite' på macbook! :)
Jenny Hellström

 2014-01-15    18:39:30     URL: http://bymadde.blogg.se/
 Jessica

Alltså åååhhh Jennyy!! Den där VÄSKAN VILL JAG OCKSÅ HAAA!!! Jag sitter runt och kollar på väskor bara för att jag inte ska.. ja, "härma" dig, men jag hittar ingen lika snygg för sånt pris nånstans! Haha, i'm going craaaazy!

Svar: Hihi, men fina du! KÖP DEN! :D Jag ska förhoppningsvis in till stan i helgen & hoppas den finns då! Då kan vi matcha ;)
Jenny Hellström

 2014-01-16    10:27:47     URL: http://jessicavanman.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!