Godmorgon!

 2014-01-04    12:51:01   av:Jennyhellstrom
Godmorgon! 

Jag har varit urkass med bloggen nu under "lovet" men har allvarligt talat inte haft en enda lugn stund sedan vi kom ner hit till Jönköping så jag har varken hunnit eller haft någon lust. Jag kan lite kort och gott i alla fall säga att jag har det jätte bra! Jag har haft en bra jul, firade nyår med fina vänner & pojkvän och allt blev jätte lyckat, varit en heldag med min elina, ullared, många mysiga stunder hemma med la familia osvosv. 
 
Imorgon är sista dagen här hemma, åker alltså till Umeå på måndagmorgon igen. Så på tisdag ska det väl bli bra uppdatering igen antagligen :) Nu ska jag fortsätta att plugga för imorgon ska min paper vara inlämnad! PUSS 
Bild från nyårsafton! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!