söndag!

 2014-02-23    14:43:49   av:Jennyhellstrom
 
Ungefär så här pigg är jag idag! Jag vet inte varför men jag har aldrig riktigt gillat söndagar, tänker bara på all stress som väntar nu i veckan.. Men i alla fall, nu under dagen blir det bara en massa plugg och ingenting annat. I veckan ska 4 inlämningsarbeten in, en film ska göras & redovisas på torsdag samt en till redovisning på onsdag = kul! 
 
 
Så här glad blir jag dock när jag tänker på vår fina lägenhet! Kan knappt koncentrera mig längre, sitter bara och drömmer mig bort på massa inredningshemsidor och på tapeter. Vilka tapeter ska vi ha, vad ska man ha för soffa, köksbord & blabla. Sen är ju inte vår budget skyhög heller då vi precis lagt typ all vår slant på lägenheten och vi är fattiga studenter men det får gå, sånt löser sig alltid! Det viktigaste är att vi äntligen kommer få oss ett eget ställe, ett eget hem och att vi har varandra ♥
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!