min fina kille.

 2014-02-16    09:28:00   av:Jennyhellstrom
I fredags, på alla hjärtans dag så satt jag hela förmiddagen i skolan och pluggade & fick mycket gjort tillsammans med några i klassen. Sedan kom min fina älskling & plockade upp mig, då överraskade han mig med att han hade åkt till min favoritbutik i hela Umeå och köpt en söt liten ljuslykta som jag hade sagt att jag ville ha! Han är så romantisk! ♥ 

Vi åkte hemåt en liten stund sen var det bara att göra sig i ordning för att åka på kalas! Fredriks kusin Saga fyllde 9år så vi åkte dit, käkade lite hamburgare, gav en present och minglade lite. Det blev ingen lång stund för kl 20.00 hade vi bokat bio! Det fick bli 'Robocop' och jag tyckte faktiskt att den var sevärd även om det inte riktigt är min typ utav film annars! 
Kort sagt, så hade jag i alla fall en helt perfekt dag! 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!