Finally!

 2014-02-11    15:13:30   av:Jennyhellstrom
 
Nu äntligen har jag fått in ett arbete, phhhu. Jag har faktiskt börjat tycka att det är ganska roligt att plugga sedan jag började på Universitetet men just denna uppgiften som vi har haft nu har varit så flumig så jag har nästan slitit mitt hår alltså. Men nu är den gjord i alla fall! 
 
Bara att börja på nästa arbete! Om någon timme kommer väl fredrik hem från skolan också. Det är så konstigt att även fast man bor ihop och ses hela tiden så saknar jag honom på sätt och vis när vi är ifrån varandra en liten stund. Eller kanske inte saknar & saknar men längtar efter liksom (a) 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!