Lill-lördag

 2014-12-03    20:08:00   av:Jennyhellstrom
Dags att börja använda sin onepiece igen kanske? Nu när mormor har lagat den! :')
 
Idag har jag varit i skolan från 9.00-16.00 och bara lyssnat på redovisningar, samt redovisat! Dagen har ändå rullat på ganska bra, jag trodde innan skolan att jag skulle somna av att bara sitta & lyssna men alla har haft så himla bra redovisningar så det har varit intressant & man har hållt fokus! Om ni vill så kan jag lägga in vår redovisningsfilm här på bloggen? Den handlar om Dyslexi! 
 
Nu ikväll så skall jag bara plugga lite & sedan slappa, tänkte jag. Kommer kanske några blogginlägg också :) Tänk att det redan är 3/12 ♥ tänk att jag skulle bli en sån jul-tjej?! tänker typ inte på någonting annat än julklappar, julpynt, julkort, filmer osv. årets mysmånad!
 Hannnaaa

Gillade er redovisning, älskade också filmen ni hade! ♥ Bra gjort sötis! ♥

Svar: Tack haaaaanni <3 <3
Jenny

 2014-12-03    20:36:52     URL: http://obeerghanna.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!