Julens hjältar

 2014-12-03    21:21:00   av:Jennyhellstrom
 
 Nu i december så vaknar jag upp på bästa sätt varje dag - jag & fredrik sätter på kaffe/varm choklad och sedan ser vi ett avsnitt av Julens hjältar :) på kvällarna ser vi julfilmer och öppnar chokladkalendern! Kommer på mig själv om att nästan bara skriva om julen nu och om hur mysigt allting är, ni ska få läsa annat/blandat i fortsättningen! Följer ni någon julkalender i år? Vilken i sådana fall? 
 Evelina

Pelle Svanslös följer jag!!
Älskar den, så mysig!

Svar: åh, jag & fredrik funderar med på att se den :')
Jenny

 2014-12-04    21:13:41     URL: http://nattstad.se/Evelinablomqvist
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!