Fråga 020.

 2014-12-07    08:35:00   av:Jennyhellstrom

Har du klappat ett vilt djur?

Alltså, jag har ju klappat elefanter & rockor typ men de har ju varit på djurparken, 
kan man kalla de för vilda då? Annars kan jag ej minnas om jag har det eller ej! 
 
 
Bild från förra året! Idag skall jag följa med Jessica en liten sväng till julmarknade, sedan blir det nog julklappsinhandling med fredrik! Med på schemat står: julkortsfix, papparkaksbak & knäck! & försöka få in en del pluggande också! Hoppas ni andra får en bra söndag :)
 Erica

Tänkte tanken att du kanske anser att Fredrik är ett vilt djur då han är med på bild ;) :)

Svar: hahahhhaha, så kan det vara ;) bra tänkt erica!
Jenny

 2014-12-08    17:00:10     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 Erica

;)

 2014-12-08    21:10:49     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!