Fråga 018

 2014-12-03    21:50:00   av:Jennyhellstrom

Hiss & Diss - Filmer


+ Animerade filmer och komedier - jag är inne i en period där jag älskar "feel good"-filmer! 
+ "Sagofilmer" eller vad man säger = harry potter, avatar, sagan om ringen, Maleficent, hobbit & twiligt = love!


- Svenska filmer är ingenting för mig riktigt = den sämsta film jag någonsin sett är Äta, sova & dö
- Skräckfilmer med för mycket blod och äckelpäckel är heller ingenting för Jenny Hellström, 
ska det vara en skräckis i min smak så skall den vara ganska verkligen & "lagom" 
- Dåliga filmer med bra skådespelare… Ett dåligt manus blir inte bättre för att man tar
in de bästa skådespelarna man har råd med.

 
Vill ni se en riktigt dålig film se då Äta sova dö. Låt er inte luras utav all bra kritik den har fått, 
man undrar ibland ifall de som sätter betyg på filmer är fulla när de ser dem?
Jag tycker alltid att filmer med bra recensioner & kritik ofta är kassa och bra filmer har ingen bra kritik? 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!