9 december

 2014-12-09    09:01:00   av:Jennyhellstrom
 
Tänk att det redan är den 9/12 idag. Vart tar all tid vägen? Om 11 dagar så sitter jag, fredrik, buster & zeke i bilen på väg hem mot Jönköping. Innan dess måste jag hinna med mycket i skolan, bland annat två seminarium och en intervju inför vår vetenskapliga rapport som skall vara klar till mitt av Januarie någon gång. Vi ska även hinna med en massa roligheter också, bland annat bak&filmkväll tillsammans med familjen Högdahl (Tina, Göran & barnen), på torsdag kommer familjen Sandström (Anna, Erik & barn) hit för lite bak & mysigheter, på fredag är det julfest med klassen & senare blir det vidare på nästa fest med fredriks vänner. 
 
Btw, idag är det pepparkakans dag, så ät lite extra pepparkaka idag - dessutom har jag hört att man blir extra snäll då :) 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!