4 år sedan.

 2014-12-17    09:02:00   av:Jennyhellstrom
Idag är det exakt 4 år sedan jag hämtade hem min bebis. 4 år sedan jag blev kattmamma ♥ Tänk vad tiden går fort. Kommer ihåg så väl att jag var i skolan den dagen & vart helt pirrig i kroppen, kunde inte tänka på någonting annat än att jag & mamma skulle ner till Vetlanda efter skolan och kolla på en kattunge. Sedan när vi väl var framme så var det inget snack om saken, det var kärlek vid första ögonkastet, jag skulle bara ha min lilla zeke! 
 
En finare katt kommer jag nog aldrig få igen! 
 hannii

ååh så söt han va! ♥ Nog för att han är söt nu också^^

 2014-12-17    11:40:33     URL: http://obeerghanna.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!