Tack för denna gången, Jönköping!

 2014-08-24    17:00:35   av:Jennyhellstrom
Imorgon kl 9.15 så åker jag & zeke mot Umeå! Kommer bli skönt att komma in i rutiner igen med skolan, lägenheten, vännerna, fredrik & vårt lilla liv där uppe men samtidigt så kommer jag att sakna min familj här nere & några riktigt fina vänner. 
 
Min sommar har annars varit lite sådär. Jag har haft några riktigt fina dagar med människor som jag tycker om men för det mesta så känns det som att jag bara har jobbat hela tiden. Eftersom att jag bor i Umeå nu mera så har jag också känt sånt tvång att försöka hinna med så mycket som möjligt & träffa så många som möjligt nu när jag är hemma, vilket har varit underbart men har också blivit lite stressigt. 
 
Jag är annars väldigt nöjd med denna sommaren, tack för denna gången Jönköping :) ses till jul igen! (om vi ej kommer hem över en helg i höst) 
 
min fina mamma som jag kommer sakna mest! 
 ille

Vi ses snart igen 😘❤️

 2014-08-25    00:00:38
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!