ljusfreak

 2014-04-09    10:30:34   av:Jennyhellstrom
 
Alltså jag är nog ljusfreak #1. Fredrik tycker att jag är way over the top med ljus & har i princip förbjudit mig från att köpa fler. Kan det bli för mycket ljus? Jag tycker att det är så mysigt och det är ju så fint! Vi har ljus över allt här hemma och ändå har jag inte tagit fram alla än, hälften ligger typ i en kartong i garderoben för jag har ingenstans att ha alla. Okej, jag kanske har alldeles för mycket i alla fall.. 
 Carro

Nejdå,man kan inte få för många ljus! Det är så mysigt o tända framåt kvällen.
Hoppas allt är bra m plugg o allt!

Svar: Jag håller med! :')
Jenny Hellström

 2014-04-09    10:41:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!