just nu

 2014-04-09    10:26:18   av:Jennyhellstrom
♥ saknar jag mina bröder något så fruktansvärt mycket 
♥ vill till ullared och spendera pengar 
♥ är jag fruktansvärt trött på skolan 
♥ längtar enormt mycket efter sommarlov 
♥ skiner solen här uppe i Norrland
 
Idag är jag ledig men vi har imorgon både ett "förhör/tenta" och ett seminarium så hela dagen kommer gå åt till att studera. usch vad jag är less på skolan för tillfället, det är så himla trist, vill bara börja jobba och tjäna pengar. Fredrik är i skolan hela dagen & sedan ska han hämta sin cykel ute i Sävar så jag har lägenheten för mig själv hela dagen. Mindre än 2 månader kvar till sommarlov, åh vad jag längtar!!!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!