finbesök!

 2014-04-07    18:08:43   av:Jennyhellstrom
Åh. Jag riktigt bubblar utav lycka nu förtiden! om 9 dagar så är vi på väg hemåt, om 2 veckor så åker vi upp till Umeå - med zeke och den 8/5 så får vi finbesök här uppe i Norrland! Det är mamma & svärmor som skall komma upp i några dagar & hälsa på, ska bli så himla roligt att få visa dem hur vi har det :) 

Herregud vad jag saknar mycket just nu. Jag saknar min mamma. min pappa. mina bröder. deras flickvänner. mina vänner. fredriks familj. min katt. den andra katten. kaxholmen. A6. vättern. men snart så ♥
 
Här är lite bilder från ett finbesök vi hade för några veckor sedan ♥
Jag älskar dessa två människor & jag älskar att gå på bio. finns det något mer mysigt? 
 ille

Och jag älskar dej! ❤️😃 Snart ses vi 👍

 2014-04-07    21:01:42
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!