Billigt & bra!

 2014-04-09    18:30:00   av:Jennyhellstrom
Från HM 199:- 
 
Tänk att för några år sedan så kunde jag inte köpa ett enda plagg som inte var av något dyrt märke. Jag kunde lägga hela mitt barnbidrag på en tröja eller ett par skor som jag knappt inte ens tyckte var snygg, så länge det var ett populärt & bra märke så kvittade allt annat. Allting handlade om status! 
 
Idag handlar jag oftast lite billigare & roligare kläder, för ni måste ändå erkänna att nästan alla dyra märkeskläder för tjejer ser ut som tantkläder? Det är mycket roligare att kunna köpa flera och roligare plagg än en enda dyr, halvtråkig tröja. 
 
För någon dag sedan så köpte jag i alla fall denna färgpigga tröja från HM, 199:- kostar den men eftersom jag hade 20% så fick jag den endast för 159:- helt perfekt! Nu när jag har lägenhet och allting så får jag lite ångest över att ens tänka på att köpa kläder till mig själv när det är en massa annat som borde införskaffas men ibland kan man få unna sig och speciellt när det är sådant här pris! :)
 Evelina

Gud va fin!!
Sån vill jag också ha, den va verkligen jättefin! :)

Svar: Åh, vad roligt att du tycker det :D Ska säga det till victor ;) <3
Jenny Hellström

 2014-04-09    21:15:28     URL: http://nattstad.se/Evelinablomqvist
 Lovisa

Jag älskar den typen av tröjor, bara att slänga på sig över ett par jeans så ser det ut som att du lagt ner hela din själ i klädvalen. Smashing! =)

Svar: Ja men precis! :D
Jenny Hellström

 2014-04-10    11:01:44     URL: http://jlovisas.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!