balkongen

 2014-04-10    08:10:15   av:Jennyhellstrom
en av busters favoritplatser i huset - balkongen! 
 
Det är så mysigt att ha en balkong, dock så får vi inte mycket sol på den tyvärr men en varm vår- och sommarkväll så kommer det ändå bli skönt & mysigt att kunna sitta där :) I annat fall så gillar hunden den i alla fall! Om ni undrar över det fula bordet som är med på bilden så lämnades det kvar här utav honom som tidigare bodde här, så vi ska slänga det & köpa någonting annat i framtiden :)

Imorgon ska vi vara hundvakt! Fredriks klasskompis ska åka iväg över helgen så vi ska passa honom fre - mån, ska bli så himla roligt! Det är en blandras mellan Wachtel (som buster) och jämthund! Annars blir det en lugn helg för vår del, har varit en stressig vecka! 
 Kent

Vad kul då får Buster en lekkompis ju!! Vilka fina bilder du lägger ut Jenny. Kram.

Svar: Tack svärfar! :D ja, nu får han fullt upp hela helgen!
Jenny Hellström

 2014-04-10    09:26:01
 Erica

Det är både och med solig balkong faktiskt, är skönt att kunna sola men samtidigt skönt att kunna sitta i svalkan när man äter eller läser t ex :) Vad kul med hundkompisen, jag vill också ha en, haha :D Får ju dock träffa mina fyra tokhundar snart :)

Svar: ja men precis! & hade vi haft solläge där så hade det lyst in jättemycket i vardagsrummet & det hade varit jobbigt när man vill se på tv.. Du får gärna hälsa på oss om du vill :D ja, i och försig, du kommer nog få hundgos så det räcker & blir över ;)
Jenny Hellström

 2014-04-10    18:29:43     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 Erica

Mm, jag har ju eftermiddagssol och den lyser in när jag sitter i soffan och ska äta middag t ex, haha. Ja, får ta och göra det efter påsk :D Haha jo, men de veckor jag inte får det ska jag nog låna Buster ;)

Svar: Det får du så gärna göra ;D <3
Jenny Hellström

 2014-04-11    11:02:56     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!