Bambambammmm!

 2013-09-11    15:28:03   av:Jennyhellstrom

Efter att ha haft körkort i 1.5år & kört väldigt mycket bil så fick jag igår min första parkeringsböter! Känns så fruktansvärt surt alltså, så onödigt!

Men skyller på att jag hade stressigt igår till skolan så ställde bilen strax utanför, hade en lapp som gjorde att jag endast behövde betala 14kr (ist för 50) men den lappen gällde tydligen inte just på den raden som jag stod på! Aja, i fortsättningen kommer jag vara mer försiktig!

 Lisa

Haha, då är vi två! Fick hem en räkning på 325 spänn för att jag varit för lat att avboka min tandläkartid! X) hahah...

Svar: haha, så onödiga pengar :(
Jenny Hellström

 2013-09-11    20:26:33
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!