5e dagen på universitetet.

 2013-09-06    22:11:00   av:Jennyhellstrom
Jag har nu gått hela 3-4 dagar på universitetet med föreläsningar och riktigt studerande och måste säga att jag hajar typ noll. Jag ska läsa till fritidspedagog/idrottslärare men studerar just nu om propositionell & icke-propositionell kunskap, formell vetenskap, empirisk vetenskap, fallibilism vs infallibilism, hypoteser, psuedovetenskap osv. listan kan göras lång. Detta har vi tenta på nästa fredag. Ber till gud att det inte blir något avancerat prov för i sådana fall är dem ju inte kloka? 
 
Har i alla fall idag suttit tillsammans med några andra tjejer och studerat i biblioteket från 09.10 - 15.00 så det känns väl som om att man är lite klokare än i morse iaf. Har även studeringsdejt med dem på mån, tis & tors så det ska nog gå in lite kunskap i mitt huvud! (hoppas jag). Har ärligt talat aldrig i hela mitt liv pluggat så här mycket förut som jag gjort under den här lilla veckan - så snacka om att vi läser ett svårt ämne med tanke på hur lite kunskap som fastnar efter alla dessa timmar jag studerat varje dag! 
 
Idag kom i alla fall Kent upp hit (fredriks pappa) så vi är superglada! Älgjakten börjar ju imorgon så han stannar här uppe i ca 9dagar :) & på tal om familjen osv. så ska jag & fredrik ta bilen hem den 26-30/9! Då har vi varit i Umeå i 6 veckor och jag fyller ju år den 3/10 så det passar bra att åka hem då en helg (läääängtar!). 
 
Just nu sitter dem andra på nerevåningen och glor på fotboll så jag passar på att ha lite egen-tid. Har pluggat lite, beställt en till bok till skolan (PÅ ENGELSKA, OMG!) och beställt lite fint från ellos.se (se bild ovan) så nu är jag nöjd och ska se lite 'Buffy' :D 
 Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DÅ SKA VI SES!!!!!!!!!!!!!!! <3 --A

Svar: JAAAA <3 haha, -A
Jenny Hellström

 2013-09-06    23:34:39
 Anonym

Guuuud vad jag längtar! Pusspuss från ille ❤❤❤

Svar: <3
Jenny Hellström

 2013-09-07    10:31:03
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!