Vårt rum!

 2013-10-07    11:41:39   av:Jennyhellstrom
Nu har vi snart bott här i 2 månader och jag har varit dålig med att visa hur vi bor! Kan börja med att visa lite bilder ifrån vårat studierum som vi har på övervåningen! 
 
 Här är en "före"-bild.
 
"Efter"-bilder. Andra dagen åkte vi och köpte oss en bokhylla som nu är knökafull med grejer! 
Här är min lilla mysiga hörna! 
 
Här är fredriks skrivbord! 
 
Vår garderob som vi verkligen inte får in mer kläder i! 
 
Utsikten från vårt rum.
 Två av de saker som jag fick när jag fyllde år! En söt tavla av mamma och en "glaslampa" av mormor :)
 
Jag tycker att vi har fått det så himla mysigt i rummet här uppe, känns lite mer som hemma. Kul att köpa saker
tillsammans också & inreda det så att det passar oss, dock är det lite litet rummet men det funkar :)
 ille

Vilken skillnad det blev - det rummet har man sovit i många gånger! Blev verkligen bra 👍😃

 2013-10-14    21:48:33
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!