mitt stökiga men underbara liv.

 2013-10-16    14:43:19   av:Jennyhellstrom
Nu är seminariet äntligen över, puhhh. & vet ni? Det gick jätte bra, eller det kändes väldigt bra i alla fall. Jag fick till hela redovisning utan någon black out och utan att se ner på mina stödord, så jag är mer än nöjd. Dock är det seminarie imorgon med som jag måste gå på för att bli Godkänd men då är det bara att lyssna på andras redovisningar & diskutera :) 
 
Blir väldigt mycket skrivande om skolan just nu men det är för att det är inte mycket annat än att sitta & studera hela tiden. Hur ligger det till nu förtiden med min träning då? Jo, den ligger lite på is eftersom det är så mycket i skolan och hinner/har inte råd med gym just nu. Jag går ut med hunden & några gånger i veckan försöker jag att cykla ca 1 mil också. Men jag ljuger om jag säger att jag mår bra, att vara utan träning är något som får mig att må dåligt faktiskt, så fort snön börjar komma & jag har lite tid så ska jag lägga hela 2000kr för 4 månader på ett gym som heter Iksu, ett jätte stort och fint gym som ligger precis vid universitetet! 
 
Har jag hittat några kompisar? Om jag har! Jag har funnit några så himla fina vänner och min klass verkar vara så himlans bra! 3 tjejer som jag umgås mest med nu är Jessica, Erika & Kickan heter dem - love them! Dem är några år äldre men vi är ett gott gäng & dem tar väl hand om mig :) 
 
Hur går det med lägenhetssökandet? Dåligt! Vi har i princip gett upp att hitta en hyresrätt så vi letar nu för fullt efter en fin bostadsrätt istället! Skulle gått på visning igår faktiskt men den blev såld innan visning så vi ångrar att vi ej ringde & budade på den istället för att vänta på att få se den men det är lite som att köpa grisen i säcken men jaja. Vi håller ögonen öppna! 
 
När kommer jag till Jönköping nästa gång? Det blir nog dessvärre inte förrän när vi får jullov den 20e december. Om vi nu inte skulle få en lägenhet då, för då måste vi ner och hämta massa möbler osv. 
 
Tänk att jag snart varit tillsammans med denna kille i 5 år, helt sick. min soulmate ♥
 Erica

Vi är helt enkelt bäst, vilket team!
Fått höra mer än en gång idag hur duktiga vi var du och jag :) Vi la ribban högt sägs det ;)

Svar: Åh vad kul att folk säger det! Vi var grymma! kändes så bra att stå bredvid dig, kändes tryggt :)
Jenny Hellström

 2013-10-16    17:27:39     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!