livet på landet/skogen....

 2013-10-30    16:19:36   av:Jennyhellstrom
 
 
Tråkig blogg med gamla bilder, sorry
Nu har jag faktiskt långhelg, är ledig fram tills måndag eftermiddag då jag har tenta! Fast det blir väl inte sådär jätte mycket ledigt, blir nog till att åka till skolan och plugga i alla fall men men! 
Hörde precis att det small utomhus, smsar fredrik och frågar om det var han och ja, det var det! Så nu i skrivande stund så antar jag att han håller på att dra ut något rådjur eller något ur skogen, spännande! Livet på landet det mina vänner! 
 
& usch vad jobbigt jag börjar tycka att det är utan min kisse just nu. Ibland känner jag att jag har börjat vänja mig, & sure det har jag men samtidigt så hade livet varit så mycket enklare om jag hade haft honom här hos mig :( saknar honom något så fruktansvärt mycket.. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!