Jag klarade den!!

 2013-10-08    15:18:06   av:Jennyhellstrom
Ni vet den där svåra tentan som jag gjorde för 3 veckor sedan? Fick reda på idag att jag blev godkänd! Ni anar inte vilken lättnad det är :') dock så känns den andra tentan som jag gjort sådär & den som är nästa vecka kommer också bli tuff men nu har jag iaf klarat första! 

Här är två bilder ifrån universitet, så mysigt! Hösten är här på riktigt :) 

 Anonym

Klart du fixade det!

Svar: tack liss <3
Jenny Hellström

 2013-10-11    22:18:21     URL: http://babicake.blogg.se
 Jessica

Åh hej Jenny! Vad roligt att du kom in och kommenterade min blogg! :D Ja min lilla misse är så himla fin :] Jag fick också reda på att jag blev godkänd på tentan, himla skönt! :D

Svar: åh, Grattis! Ja, så himla skönt att i alla fall ha 1 av 100 saker avklarad ;)
Jenny Hellström

 2013-10-13    13:58:03     URL: http://jessicavanman.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!