hellu stalkers!

 2013-10-23    16:55:39   av:Jennyhellstrom
åh vad jag saknar min pälsboll :( visst är han liten?! 
 
Vet ärligt talat inte vad jag ska skriva, har inte tid för att skriva inlägg med åsikter, tips, outfits osv. just för tillfället så det blir mest bara tråkiga uppdateringar om vad jag gör. Så om ni vill så får ni jätte gärna skriva vad ni har gjort idag, hur är vädret där ni är osv. Jag vill veta! :D eller om ni har någon fråga så går det också bra! igårkväll kom det massor av snö här i alla fall, om någon ville veta! 
 daniella

ååååh snö!!! nu blev jag avundsjuk! här hemma regnar och blåser det och det är 12grader... så snön kommer väl inte än :( jag hoppar på tåget till Ume direkt ;) puss.

Svar: Åh, ja, kom hit!!!!!!
Jenny Hellström

 2013-10-24    11:44:59
 ille

Som sagt, 12 grader med sol och BLÅST 🍂 Sjuk.. förkyld/ont i halsen/feber och frossa.. Haft Speja idag - som tur så var även hon trött så vi låg och sov från 11.00-15.30 med endast kisspauser varannan timma. Tror jag är hemma i morgon oxå. På lördag kommer Anna&Peter och stannar en vecka. Pusspuss ❤️

 2013-10-24    19:45:15
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!