catlove!

 2013-10-20    15:53:00   av:Jennyhellstrom
Nu är min essäuppgift inlämnad så nu är allt klart med denna kurs - Kunskap, undervisning och lärande! 
 
Sitter just nu & drömmer mig bort lite, har blivit totalt förälskad i rasen Ragdoll ♥ om något år eller två så ska jag minsann skaffa mig en och då ska jag göra det av en speciell uppfödare som jag hittat som finns i Stockholm för tillfället. Har tittat in hennes hemsida och hennes katter ser precis ut så som jag vill ha dem! helt underbara! 

Hoppas min lilla zekis uppskattar att få en sån här snygging till brorsa! Helt gudomliga! 
 
Nu ska jag se på film och slappa hela kvällen lång, imorgon börjar allvaret igen med en helt ny kurs och då blir det plugg varje dag igen så ska njuta av att ha några timmar ledigt (a) Ha en fin kväll allihopa! smell u later :)
 Emma

Hej! Skulle du vilja berätta vad den uppfödaren heter? Letar efter ras-katt och de var ju hur fina som helst:)

Svar: http://www.angelicdolls.com/swe/ :)
Jenny Hellström

 2013-10-20    20:47:13
 Jessica

Hej Jenny! Jag har börjat träna på "Träna" på Teg :) Känns hur bra som helst!

 2013-10-21    14:34:12     URL: http://jessicavanman.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!