random.

 2013-11-24    10:26:28   av:Jennyhellstrom
Blir mycket gamla & random-bilder nu för att jag ej tagit så mycket nya! 

Evigt tjat om skolan hela tiden men idag ska jag faktiskt plugga i princip hela dagen & ta hand om min farm (haha, laddat ner en spelapp där jag skapat en egen farm..) och om ca 20min så ska jag, fredrik & vivi åka till Innertavle & gå på årets första julmarknad! Är nog en liten skitmarknad skulle jag gissa på men kul att få lite julfeelings (a) 
 
På onsdag så ska jag gå på VFU btw, (Verksamhetsförlagd utbildning) på ett fritids på Ersboda. Ska bli så himla roligt & nervöst! Kan inte förstå att jag snart har gått klart en hel termin, och att det har gått så bra för mig så här långt. Bara 5 terminer kvar! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!