paradise hotel 2013. oh no.

 2013-11-19    17:27:27   av:Jennyhellstrom
Trots att paradise hotel egentligen är rent trash så kan man inte låta bli att titta. Egentligen var det en ren slump att jag & fredrik såg premiären igår men nu så är man ju nyfiken på hur det ska gå i fortsättningen. Sen att Paulina Danielsson vars blogg jag har följt i typ 4 år, ska vara med gör det ju inte mindre attraktivt! Så ännu en gång är jag fast i dokusåpaträsket, haha. Jag tror vi människor nästan gillar att bli irriterade. För man blir ju inte annat än irriterad när man ser på sådana program när alla deltagare beter sig som 13år och det är 95% drama men ändå så är det så facinerande på något sätt. Aja, nog om detta. Nu ska jag käka, plugga & se PH :) 
 
Skulle ni kunna tänka er att vara med i en dokusåpa? 
När jag var yngre så ville jag medverka i Big Brother! Tycker fortfarande att det skulle vara ganska kul. 
 Lisa

Kommer bli så jäkla gött att titta när paow är med!!

Svar: JAAAA!!!
Jenny Hellström

 2013-11-19    21:24:44     URL: http://babicake.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!