lördagsmyyyys

 2013-11-23    13:32:00   av:Jennyhellstrom
Herregud. Kan ni förstå att det redan är den 23e november och att det är första advent nästa söndag? Är så glad att tiden går fort nu fram till jul för jag längtar så mycket men samtidigt så är det nästan otäckt hur fort tiden går.. Man får bli bättre på att försöka ta vara på varje dag helt enkelt :) 

Idag är det inte mycket som händer. Fredrik är inne i Umeå & skriver tentamen och jag städar i vårt lilla rum! När plutten kommer hem så ska vi nog båda sätta oss & plugga, blir nog så hela eftermiddagen och ikväll har han lovat att se på 'sex and the city 1 & 2' med mig som går på tv kl 20.00 ♥ hihi, det är de där småsakerna i vardagen som gör det! :)
 
Har kommit på att jag vill ha en videokamera! Skulle tycka att det vore så roligt att ha lite filmer som man kan titta på när man börjar bli äldre sedan. Så ska väl önska mig en i julklapp eller kanske köpa mig en själv! Det är faktiskt väldigt underskattat att ha en videokamera. Jag är så glad för att mina föräldrar har en och att de filmade så pass mycket under min & mina bröders uppväxt, så kul att se tillbaka på. 
 
Randon bild på mannen & hans rådjur som han sköt för ca 1 månad sedan. Stolt flickvän! 
 daniella

Bilden och inlägget nedan hänger inte riktigt ihop sötis ;)

Svar: Haha, såg det nu med men det är inte alls samma sak ;)
Jenny Hellström

 2013-11-23    23:04:33
 Anonym

Håller med Daniella;) Lika synd att skjuta ett djur som att ta deras päls.

 2013-11-24    14:31:08
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!