kul att ha blogg!

 2013-11-15    11:03:28   av:Jennyhellstrom
Jag har precis suttit och kollat tillbaka lite på gamla inlägg från förra året som jag skrev. Det är så kul att ha bloggen, man kan titta tillbaka och minnas roliga händelser, bilder mm. Men usch vad man börjar sakna vissa saker/personer samtidigt.. 

För exakt ett år sedan så hade jag redovisning i skolan, sen var jag med lisa & hade myskväll med zeke ♥
Matte saknar dig bubbe.
 Lisa

Åååh! Kan bli lite ledsen ibland när jag tittar tilbaka! Kan sakna allting så himla mycket..närjommer du till jkpg? Jag kommer förmodligen till jul :)

Svar: jag med :/ jag kommer hem den 20e December - 6 Jan ungefär , kan ju försöka ses en dag eller två då? <3
Jenny Hellström

 2013-11-16    16:16:18     URL: http://babicake.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!