Imorgon är det fredag!

 2013-11-28    19:24:00   av:Jennyhellstrom
haha, jag & fredrik - varje dag!!!! 
 
Nu är min hemtenta inlämnad så nu har jag inga skolarbeten på en hel vecka, woop woop! Imorgon är det VFU och det betyder - julpyssel! Guuuud så mysigt! Jag har verkligen valt rätt yrke, det är så roligt och givande! Man får så mycket glädje och tacksamhet tillbaka av eleverna! Dock kan det vara ett slitsamt jobb psykiskt sätt ibland men de bra studerna överväger de sämre!

& som alla vet så ska vi på bio imorgon, hur många gånger har jag skrivit om detta egentligen? haha! Men längtar så! Ni förstår verkligen inte hur jobbigt det är att sitta här ute i skogen och bara plugga plugga plugga hela dagarna! Så dessa små tillfällen uppskattar jag så himlans mycket, ska bli så mysigt att få en riktig myshelg med min älskling, vi behöver det. lite kärlek ♥
Nu ska jag äta lite kvällsmat & sedan bara se på film och pussa på min pojkvän. kanske unna mig en dusch med! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!