hola amigos!

 2013-11-09    08:02:00   av:Jennyhellstrom
Idag är jag uppe med tuppen eftersom hunden väckte mig kl 07.00 genom att kräkas i sängen! Så det var bara att stiga upp och byta alla lakan osv. gå ut en sväng och nu ska jag ta mig lite frukost tänkte jag! 
 
Jag är så himla glad! Det går så bra i skolan och jag tycker faktiskt är det är rätt kul ibland, haha! Än så länge så är jag godkänd på alla tentor, alltså 4/6 (de sista två har jag ej fått reda på än) så det känns så himla bra! 

Idag händer det nog inte så mycket skulle jag tro. Fredrik är i väg och jagar och har bilen så jag är lite som fast här ute. Ska väl bara ta det lugnt, ta hand om hunden & kanske fixa på rummet lite, plugga osv. KUL LÖRDAG! ha, nej, inte direkt men blir förhoppningsvis lite myspys & så ikväll! ♥ igår var vi hos tina & göran för att fira lilla zelma som fyller 6år, var väldigt trevligt! :)
 
om 1.5 månad ses vi igen bobbo :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!