GÖTT!

 2013-11-05    18:43:41   av:Jennyhellstrom
haha, mycket kattbilder nu men det är för att jag saknar min fis så mycket :( 
 
Precis just nu njuter jag något så fruktansvärt. Just nu har jag ingenting att göra i skolan. Jag hade tenta igår, skickat in en uppgift idag och även haft ett case idag som var betygssättande. Imorgon är vi lediga eftersom de andra grupperna ska ha case och det passar ju som handen i handsken eftersom jag & fredrik firar 5 år tillsammans imorgon :') 
 
Så nu ska jag sätta mig och bara se en massa serieavsnitt och chilla :') det enda jag har kvar på denna kursen nu är en casedag till, en uppgift och en hemtentamen & dem båda ska vara inlämnade den 28e november, så skönt! :D 
 ille

Åhh vad sköööönt!! Ligg alldeles still och bara mys ❤️

Svar: jag saknar dig!
Jenny Hellström

 2013-11-05    20:37:00
 Anonym

Fan va sjukt att det redan har gått fem år!! Känns ju som nyss vi firade att ni hade 2år tillsammans! Galet. Grattis förresten till er sötisar😘 saknar dig :( vill ha Fia dejt nuuuuu!! Dumma umeå, varför är du s

 2013-11-05    22:10:57
 Anonym

Hihi oj. Varför är du så långt bort! Skulle det ju stå med ;)

 2013-11-05    22:11:45
 Anonym

Det går ju inte skriva namn :o inte för att du inte fattade vem det var men kan ge dig en liten ledtråd ;)
--A

Svar: haha, jag vet att det är du gullet ;) ja, helt sinnes att det har gått så himlans snabbt!
I vinter ses vi och då ska vi spela 100 omgångar av fia!
Jenny Hellström

 2013-11-05    22:12:59
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!