Godmorgon! Ge mig tips!

 2013-11-13    08:34:00   av:Jennyhellstrom
 
Här sitter jag & fular mig just nu i skolan. Sitter själv i ett grupprum, tänkte läsa lite i min bok innan föreläsningen börjar runt kl 10.15. Annars mår jag faktiskt väldigt bra! Tycker bara att det är helt sinnes hur fort alla dagar går, man hinner ju knappt med!

Jag undrar om ni kan tipsa om någon bra serie som man kanske kan börja följa? Jag följer ju redan en massa serier men de kommer ut ett avsnitt i veckan eller så har de uppehåll så ni får gärna lämna något förslag om ni vet någon :) Just nu följer jag; Revenge, awkward, teen wolf, pretty little liars, once upon a time, vampire diaries, american horror story, ravenswood, orange is the new black, true blood & hart of dixie. 
Serier som jag följt tidigare; Desperate housewives, buffy the vampire slayer, grey's anatomy, gossip girl, lost, prison break, weeds & OC. Ja, det är kanske det mesta, haha. Nörd? Nej men har funderat på om man ska se 'One tree hill' kanske, vet ju att vissa (exempelvis lisa & elin) är helt nerkärad i den serien så kanske ska ge den en chans? 

& ja, om ni undrar så tycker jag att det är mycket roligare att följa en bra serie än att leta efter nya och bra filmer hela tiden, men om ni vet någon bra film så får ni gärna kommentera den också (a) 
 felicia

vart nånstans kollar du på serien awkward? :D
Tycker du ska börja kolla på serien one tree hill, du kommer inte bli besviken den är huur bra som helst :)

Svar: lite olika, de senaste avsnitten finns inte på så många sidor så jag googlar rätt mycket "awkward s03e14 online" exempelvis, det senaste avsnittet hittade jag här http://www.tubeplus.me/player/2130542/Awkward/season_3/episode_14/The_Bad_Seed/ :) Ska nog ge den en chans :D
Jenny Hellström

 2013-11-13    12:17:12     URL: http://multiplyphoto.myshowroom.se/
 Lisa

Awkward är så hiimla bra nuuu! Döör! Man kan ladda ner de senaste oå tpb också, men då får man ej på svensk text. Så jäkla bra är de iaf!
Åååh oth är bästa! Har inte ens kollat på de tre sista avsnitten för jag vill inte att det någonsin ska ta slut.. Men tycker verkligen du ska ge det ett försök!
Sen har du ju svenska serier såsom skärgårdsdoktorn, eller tusenbröder!! 😍

Svar: Jaha! åh, jaaaaa. det är helt stört bra! så tråkigt bara att det endast är 20 min långt :/ haha, mm, jag måste verkligen börja se den! börjat kolla på första avsnitten typ 15 gånger men aldrig fastnat :o tusenbröder har jag faktiskt redan sett (a) mer tips!!!!
Jenny Hellström

 2013-11-13    21:17:44     URL: http://babicake.blogg.se
 ille

Film; Odd Thomas såg jag igår - rätt bra 😃

Svar: Tack! Ska se vad det är för ngn :)
Jenny Hellström

 2013-11-14    22:40:43
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!