drömde om tvillingar..

 2013-11-19    18:50:00   av:Jennyhellstrom
Åh. Inatt drömde jag att jag & fredrik hade fått två tvillingbebisar. Det var så mysigt! Jag har de senaste åren känt att jag inte vill ha barn förrän jag är i alla fall 25+ men åh så sugen jag blev nu. Fast jag står fast vid att jag kommer vänta några år till men man kan ju längta lite smått i alla fall :') Jag var tvungen att googla och fick fram vad drömmen betyder; "Drömmar om barn betyder att du kommer att ha framgång i livet." - det låter ju najs i alla fall! 

Jag vill kunna ge mitt/mina barn en trygg miljö att växa upp i. Jag vill vara utbildad, ha ett jobb med en fast inkomst, en fin lägenhet/hus, ett stabilt förhållande osvosv. Det sistnämnda har jag redan (a) Jag vill inte ta massa bidrag och leva på andra, jag vill att jag & min kille ska kunna försörja vår familj själva. Jag vill inte ha barn under studietiden, då kommer jag bli tvungen att ta uppehåll eller så blir mina studier fallande. 
 
Åh. Jag har aldrig riktigt tänkt på barn så mycket förrän nu när jag har påbörjat min lärarutbildning, har vänner som har barn och så nu denna drömmen. åh. Herregud vilken lycka den dagen då jag känner mig helt redo för att få ett barn och helt plötsligt visar stickan positivt! Men än så länge så är jag långt ifrån redo. 
 
Min bebis. Han duger gott & väl för några år ♥
 Daniella

Åh Jag har börjat längta nåt så sjukt efter barn!! Vill ha det nununu. Haha.. Är säkert också för att många i min omgivning har det nu. Hihi synd att Timmy inte är lika på bara ;) fast man får väl lugna sig lite i Guess ;) vi planerar och skaffar det samtidigt så blir våra barn bästa kompisar :D

Svar: jaaaa, längtar efter att mysabebis ;* Ni kan skaffa så kan jag träna på eran och kanske lyckas övertala fredrik (a) ja, det skulle vara det bästa!!!!
Jenny Hellström

 2013-11-19    22:29:06
 ille

Du vet vad jag sagt - ju förr desto bättre 😉😃

Svar: ;)
Jenny Hellström

 2013-11-19    23:11:05
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!