Bla bla bla.

 2013-11-26    15:29:24   av:Jennyhellstrom
En massa bilder och ett himla tjat om katten men det struntar jag i! 
 
Nu börjar det bli jul här hemma hos Vivi-anne. Julgardinerna har kommit upp och några tomtar har börjat titta fram. Jätte mysigt men känns som om jag kommer hinna tröttna på julen innan den 24e december ;) men men! När brukar ni ta fram era julsaker? Hemma i min familj så sätter vi upp alla adventljusstakar och gardinerna runt den 1a advent men tomtarna brukar inte komma upp strax före julafton! Granen tar vi in & klär eftermiddagen innan julafton. Så vi är kanske lite sena men jag tycker inte att man ska börja allt för tidigt heller? 
 
Plugg plugg plugg hela dagarna. Jag har en hemtentamen som ska in på torsdagkväll och det tycker man låter ganska enkelt, eller hur? Bara läsa i sina litteraturböcker och skriva 6-7 sidor ungefär. Men nej, det är inte så enkelt. Jag finner ingen motivation alls. Har väl hittills nu skrivit 4-5 sidor så det är inte mycket kvar men om man hela tiden tröttnar och surfar in på annat så blir det segt och långdraget. Btw, fredrik klarade sin tenta idag så imorgon ska jag boka in oss på bio,  'Hunger games' tänkte bjuda honom på den. Stackarn har haft 3 tentor på en vecka så nu förtjänar vi verkligen att få gå och fira lite! :)
 Madde

Skulle aldrig klara mig så länge utan mina små missar! Håller tummarna på att ni får en lägenhet snart så din lille kan flytta upp till er :)

Svar: Knappt att jag klarar det heller, han är verkligen som min lilla bebis, saknar honom varje dag :( Hoppas det med, tack madde! <3
Jenny Hellström

 2013-11-26    19:43:29     URL: http://bymadde.blogg.se
 Lisa

Åh vad kul att du gillade inlägget! :') Blev så frustreradnär jag läste hennes så var tvungenatt skriva av mig lite ;) åh vad kul att ni skriver om det i skolan! Det är as intressant och sååå viktigt ju!

Lycka till med plugget!

Svar: ja men precis! Tack :D
Jenny Hellström

 2013-11-26    20:38:44     URL: http://babicake.blogg.se
 ille

Heeeeeej ❤️ Inga tomtar före Lucia tycker jag - men vet att Vivi älskar pynta lååååångt före jul 🎅 Tur att han klarade en av de sista tentorna - håller tummarna att han sätter åtminstone en till. I helgen är det fullt upp här - jobbar som sjuksköterska på DreamHack Elmia hela lördagen - ut och äta på Neo på kvällen och söndag julskyltning. Hoppas ni får en lugn och skön helg efter tentor och inlämningsarbeten. Många kramar till min lilla goa Jenny som jag saknar varje dag 💕💕💕

 2013-11-27    21:01:00
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!