myweekend.

 2013-05-23    17:09:00   av:Jennyhellstrom
Bättre sent än aldrig! I fredags så var jag & fredrik nere i min sommarstuga, solade, badade hunden, köpte pizza, kollade på film & mös till det framför brasa! I lördags åt vi frukost i solen, sen åkte han hemåt & jag begav mig till stan med min kära mor för att köpa skor & sen till fredrik igen, kollade eurovision osv. & i söndags så åt vi middag hos hans mormor ute i gränna, rullade typ hem efteråt. På kvällen åkte jag sedan till elina för att mysa framför några avsnitt utav 'pretty little liars' :) 
 
Min helg det! Nu i veckan har jag arbetat varje dag & ska fortsätta med det tills på lördag, så söndag är min enda lediga dag! Aja, cashen måste bara in, så är det.
 
 
Bilder från när vi hade varit & badat i vättern en sommar.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!