lite färgglada inköp!

 2013-05-23    17:11:00   av:Jennyhellstrom
Mina nya skor! visst är dem fräscha? :) sjukt sköna, är egentligen löparskor men jag har dem tillfälligt som arbetsskor eftersom man rör på sig mycket hela tiden och måste ha ett par ordentliga skor. 1100:- tror jag?
 
Fick även med mig denna hem igår efter att jag hämtat ut mina ppiller i huskvarna! 
Fanns även i svart men jag kände att jag behöver lite kläder med färg så fick bli denna godingen :) 149:- 
 lisa

snyggaaa, ska också köpa mig ett par löpardojjor! kollar på några nu faktiskt, finns as många snygga ju! :)

Svar: jaaaa, visst är dem? :) åh, ta ett par med färg!
Jenny Hellström

 2013-05-24    16:16:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!